Ma egy újabb ÖMV benzinkutat látogattam meg. Ennek szimpla oka volt, ahogy Hillary mondta, amikor megmászta a Mount Everest-et: mert ott volt.

Igazából több pozitív vonását fedeztem fel a mellékhelyiségnek. Az ember elgondolkodik, miért is szűntek meg a nyilvános WC-k, és rájön, dehogy szűntek meg, csak átalakultak. Most már kummantás mellé kapunk kávét, és pogit, sőt Super Shop pontokat is gyűjthetünk. Ez önmagában pozitív, hozzáadott szolgáltatásnak hívják, ám ha még azt is vesszük milyen körülmények között, akkor döbbenünk csak rá igazán: ez igazán überjó!

Első körben láthatjuk, hogy a padló és a falak kb. a 90-es években lettek megcsinálva. Ennek egyik pozitív vonása, hogy nem kell nagyon takarítani, mivel már eleve koszos. Sőt ezt nyomatékosítva meg sem találtam a takarítási naplót, igaz ami igaz nem is nagyon keresem, mivel tudom hogy az egész egy oltári nagy hazugság, mivel már sokszor előre alá van írva, mint egy közepes méretű munkahelyen a jelenléti ív....biztos ami biztos:)

A falat sem kell nagyon megnézni, gondolná az ember, de a személyzet egészen másként gondolja!

Odaraktak egy rozsdás csapot, hogy mindenképp odavonzza az ember tekintetét, nagyon ügyes húzás, cseles, de én nem fogok bedőlni!

A küzdőtér elrendezése nem a legjobb, mivel a piszoárnál elhelyezkedő pisilő mögött jutok be a fülkébe, ez mindkettőnk számára elég fura volt, hogy oldjam a feszültséget, nem csuktam be az ajtót, mivel akkor neki odébb kellett volna állnia, épp pisilés közben...súlyos.

Ám amint befordultam a fülkébe, rögtön észrevettem az ultimét „valami” tartót, ha valaki leül végezni a dolgát, oda tehet valamit...nem tudom mit, de azt oda teheti.

Egy lukat találtam, látszott a tégla, és a csővezeték, elképzelhető hogy közvetlen kapcsolat a Gyehennába, nem volt odaírva semmi instrukció, lényeg hogy ott volt. És mivel elég szilárd módon volt ott, nem is kérdőjeleztem meg jelenlétének okát, sokszor mondom embertársaimnak hogy fogadjuk el a dolgokat úgy ahogy vannak.

Aztán rájöttem később, hogy nem lehetett a Gyehenna közvetlen kapcsolata, mivel rendkívül hideg volt a fülkében, naná, mivel az ablak teljesen nyitva volt.

Ennek okát nem értettem januárban, biztos fontos volt hogy szellőzzék a helység, nem vitás. De azért 2010-ben már valami brutál ventilátor szettet képzelnék el erre a célra.

Kifelé menet a további pozitívumokat tudtam megfigyelni, a rozsdás csaptelep felmosóvíz leöntésére szolgál, a kézmosócsap természetesen nyomógombos, papírtörlő, szappan nincs, sárkány van.

Ha nagyon kell az embernek WC-re menni, akkor jó mert útba esik, de igazából csak light kalandoroknak ajánlom, Frei Tamás, Vuaépélkasd Trvtraokko vagy ehhez hasonlók, ez még nem Brady Barr területe.

Feltételesen ajánlott


Nagyobb térképre váltás

A bejegyzés trackback címe:

https://wc-teszt.blog.hu/api/trackback/id/tr342611220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása