Főleg ha kisdologról van szó, és már nagyon kell. A napokban egy Tesco áruházban (Százhalombatta) néztem meg a mellékhelységet.

Akciós áruház lévén elképzeltem, hogy durva, kloákát csiszoló wc papír, mindent összefröcskölő piszoár fogad majd, gazdaságos kézmosóval. Sőt, egy vécésnénit is vizionáltam, akinek ott a 'segíthetek' kitűzője.

Hatalmas kosz, mint a pékáru osztályon, és plazmatévé helyett csészéért verekedő emberek.

 

 

Egyik sem jött be, egy meseszép toalettet találtam, amelyet nem kell rendbe rakni.

Négyzetméterre nem nagy, maximum a garázs színvonalát üti meg, két fülke, két piszoár, két csap.

És olyan odébbállós.

-Elnézést, be szeretnék jutni a fülkébe, mert összetojom magam.

-Bocsánat uram, rögtön odébbállok, csak befejezem, tudja a prosztatám.

-Igen persze tudom nekem is van, de nagyon durva székelésem lesz most, ha megtenné...

-Még két csepp, és kész is vagyok....tessék szabad a pálya

-Köszönöm már nem sürgős

 

Szóval ezért nem jó kicsi wc-t csinálni, de sajnos csinálják, mintha minimum Japánban lennénk.

Amúgy nagyon kellemesen szól a zene, ám ha lenyelünk egy cuccot, amin lopásgátló van, és később ki kakiljuk és a kakit haza szeretnénk vinni, cikiben leszünk mert van áruvédelem a bejáratnál, amit nem teljesen értek, de van és ez gondolom elrettent embereket sok mindentől.

Alapvetően nagyon elégedett voltam, szívesen visszamegyek oda máskor is.

 

 

 


View Larger Map

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wc-teszt.blog.hu/api/trackback/id/tr912648151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása