Sok email-t kaptam már a rajongóktól, hogy újabb post-ra éheztek. Nos (dobpergés) (dobpergés még) (feszültséget okozó dobpergés) ma ismét fotós post-ot közlünk!

Ugyanis voltam egy említésre méltó helyen!

 

Valószínű Taki bácsi is idejárt amikor a prosztata problémák elhatalmasodtak rajta, csak akkor még ÁFOR-nak hívták, nem pedig Agip-nak. Szinte hallottam Lenke néni csoszogását, amíg a piszoárnál végeztem a dolgom. Érdekes a benzinkút kialakítása, mivel két bejárata van.

Két piktogrammal ellátott kulcs közül választhatunk, van szoknyás meg szoknya nélküli. Én a szoknya nélkülit választottam jó szokás szerint, és az első meglepetés ekkor ért, mivel a piktogramok papírból vannak, és puhák, és igazából mivel spárgával van ráfűzve a kulcsra, ezért kifejezetten kellemetlen a fogása. Nos ezután még meglepetések sora érkezett. Másodszor akkor lepődtem meg, amikor odalépett hozzám egy nem túl jó kinézetű, de szláv nyelvet beszélő srác hogy akkor hol is van a toilet, mivel nála is ugyanaz a műsor megy. Miután elmondtam neki angolul, válaszolt németül hogy ugyan miért itt kint van? Hát barátom (valószínű lengyel volt, mert sokat ’kurvázott’, ami náluk kb ugyanazt jelentiJ, és hát magyar-lengyel két jó barát együtt megy brunyálni) erre nem tudok válaszolni, de mivel kardoztunk pisilés közben, megidéztük Taki bácsi szellemét, aki szintén nem tudta, de ő megidézte Böhm bácsi szellemét aki elmondta: Sero venientibus ossa, azaz későn jövőknek csak a csontok jutnak, vagyis amíg én dobok egy sárgát, addig te vársz! Ezt így nem fordítottam le, de ő értette a célzást, nálam a kulcs én vagyok a serrif.

A helység bipoláris, egy álló és egy álló/ülő van, de elnézvén a helyi viszonyokat ez is állóvá alakult az évek során. Igény nem nagyon van az ülésre, mivel picivel odébb ott egy ÖMV, egy Mc Donald’s szóval ha valaki egy jó akar síelni, akkor inkább másutt. De 1-es műsorra tökéletesen megfelel. A személyzet gondoskodik róla, hogy drogosok ne jöhessenek be, mivel egy times new roman betűtípussal írt szöveggel tartja távol őket: kérje a kulcsot, a helységet zárjuk hogy drogosok ne jöhessenek be. Igazából nem értem, mert ahogy én elvettem a kulcsot, úgy egy drogos is, de valójában annyira egyensúlyoz a kút az autópálya és a város határán, szinte le is esik egyik oldalra, hogy nem tudom, mit keres ott bármiféle drogos is. Isten mentse meg az autópályától! Mármint a drogost.

A felszerelés puritán, van csap, meg sárkány, meg valami szappanos téma is, de ehhez már nem volt merszem nyúlni.

Azoknak ajánlom, akik nem bírják ki a Váli-völgyi ÖMV kútig, vagy a Sasfészek pihenőhelyig az M1-en, ahol is vár minket az ultimét-élmény, a pisilés-kakilás Kánaán, a Marché, de ez egy másik történet.

 

Nagyobb térképre váltás

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wc-teszt.blog.hu/api/trackback/id/tr12629289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása