M7 Velencei pihenőhelyen egy ígéretes MOL kút csábított input/output műveletekre.

Egyszer már megálltam itt a nyáron, de vagy nagyon szerencsés voltam, vagy jó passzban volt a személyzet, különösebb benyomás nélkül hagytam el az ojjektumot, ezért gondoltam ismét megnézem.

 

 

a kúton dolgozók nagyon aranyosan szolgáltak ki, igaz még nem a helységben, elég gáz lett volna ha trónolás közben bejönnek, hogy mondjuk pontgyűjtő kártyám van-e? :)

egyébként nem trónolni jöttem, csak 1-es műsor volt, és ugyanúgy még két menedzser küllemű fazonnak is (az egyik nem mosott kezet!!!! óvakodj a menedzser kézfogásától)

mivel a két piszoár közül csak egy volt fogadóképes, és a fülkében is végezte a dolgát a másik menedzser (szerintem ez volt a főnök) ezért én várakozásra kényszerültem. sebaj addig legalább körbe is tudok nézni. a pimpiliket nem néztem, mert kb nem érdekel mekkora bránermájszterek nyomatják épp, de a helység részleteiben gyönyörködhettem addig is.

a szag egy 10-es skálán 10-es volt, azaz igazi kábelfektetés utáni hangulat volt. a többi pedig negatív rekordokat döntögetett.

ekkor határoztam el, hogy csinálni kéne egy matricát: wc-teszt.blog.hu által tesztelt illemhely

ez a hely ugyanis a gyehenna kénköves bűzével riasztott volna el, ha nem vagyok professzionális wc-tesztelő

sajnos vagy rosszkor érkeztem, vagy mindig ilyen a hely, de valahogy nem volt túlságosan vendégmarasztaló 


View Larger Map

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wc-teszt.blog.hu/api/trackback/id/tr882639583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása